Min vecka

Måndag: Lunch med Michelle och Cassie, tentaplugg, Intervallträning.
Tisdag: Tentaplugg, Kettlebellträning.
Onsdag: Tentaplugg, åker över till Stockholm, promenad med Malin, Stina och Jill.
Torsdag: Skriva tenta och skola hela dagen, mys med Malin på kvällen.
Fredag: Tandvårdsmässa halva dagen, gå på stan och umgås med åtminstonne Malin och Stina.
Lördag: Lunch på stan innan jag åker över till Åland igen. Myskväll med Niklas.
Söndag: Jobba, bio med Michelle och Cassie.

Det var typ min planerade vecka det, feel free to change it:)
<3

Kommentarer
Postat av: Jenna

Jag vill lägga till en Skype med mig på tisdag morgon - passar det fröken ? :)

2011-11-15 @ 05:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0