Med allt vad 2011 innebär

Mitt nyår var riktigt lyckat fram till halv 1 ungefär när jag blev känslosam och trött.
Så kan det vara ibland, ingen fara skedd liksom. Hade hur kul som helst ändå!
Nu blickar jag framåt, är helt sjukt vad fort 2010 gick och antar att 2011 lär gå lika fort.

Jag tänkte uppleva/införskaffa mig en PT i januari, förhoppningsvis börja ny utbildning i februari,
fira min 23 årsdag i mars, resa med fint sällskap i april, hoppas på ett vi får nyckeln till vår lägenhet
den sista maj, ha en underbar sommar i juni, juli och augusti, plugga järnet i september, drömma
mig bort eller möjligtvis göra en resa till verklighet i oktober eller i november och återigen fira
jul och ett nytt år i december. Och massa annat roligt där emellan. Sa jag att detta år kommer att gå för
fort?

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0