Ljuset i tunneln

Hur skönt är det inte att vi går mot ljusare tider! Just det.
Helgen bjöd på en ganska låntråkig (onödig?) fredag i Södertälje, om två veckor får jag i alla
fall reda på om jag har tillräckligt bra betyg för att slippa in på skolan. Av 230 sökande ska
vi bli 30, omöjligt? Det får vi väl se. 
Kvällen blev desto intressantare då det vankades en spontan utgång i Stockholm till Fasching!
Lördagen gick i tröghetens tecken, till stan kom vi, sushi åt vi och kaffe drack vi. Sen bar det av
till färjan för en 6 timmars långt båtresa.
Annars går jobbet i första hand, men ikväll ska jag och Stina på Innebandy träning, är nästan
lite nervös :)

<3
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh då ska jag hålla tummarna för dej jannis, det kan ju absolut gå!! :)

2011-01-17 @ 16:56:57
Postat av: Anna

/ Anna

2011-01-17 @ 16:57:47
Postat av: Jannica

Taack :) Hoppas jag med!!

2011-01-17 @ 20:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0