Tillbakablick.

Till Åland kom jag tidigare i veckan, dock en dag senare än beräknat.
Har varit bra som vanligt, träffat de jag kunnat, jobbat och planerat lite till lägenheten
var det jag hann med ungefär. Igår guppade jag över igen och jag hade minst sagt en
intressant bussresa med trevligt ressällskap, gift man på kanske 30 år som ville komma
på förfest, eftersom jag och Emelie igår hade vår utflyttningsfest. Haha.
Festen på väktargatan och hela kvällen vart riktigt lyckad fastän det blev lite avhopp.
Kvällen avrundades på Burger King med Emelie och fyra 18-åriga killar som försökte sitt bästa.
Några ålänningar stötte vi också på, som vanligt, det är ju Uppsala, eller hur man nu brukar säga :)

Nu ska Emelie och jag kika in Fyrislunds loppis och se vad vi kan fynda! Ha en bra söndag!



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0