Tiden förändras inte, vi förändras.

Är riktigt kallt i Uppsala idag, - 18 grader visade det när jag vaknade.

Siffran visar också på de antal dagar jag bor kvar i Uppsala som det ser ut nu.
Gud jag ska verkligen flytta hem på riktigt.
Verkligen med blandade känslor.
Uppsala kommer saknas, men det är ändå människorna jag lärt känna i Uppsala
som jag kommer att sakna, och många har eller ska flytta, så snart är inte många kvar.
Och ensam, utan åländska vänner var jag ju ändå ett bra tag i Uppsala så vet inte om det blir så
stor skillnad där heller.
Jag har i alla fall inte något emot som kanske många andra har att flytta hem. Förut var jag mer
osäker på om jag ville hem, men det har förändrats mer och mer. Och enklare blir det om man har
ett hjärta att följa och eget att flytta till :D
Visst kommer vissa dagar vara mer tråkiga än andra, men det är då man får hitta något positivt i livet
och fortsätta kämpa på. Finns ju banne mig både färja och flyg att fly vardagen med.
Ska i alla fall bli så himla skönt att få helt eget, slippa pendla och vara nära den jag älskar mest.

Vet inte vad jag ville med det här. Kanske måste jag skriva så att jag verkligen inser att jag ska
flytta hem och har skaffat eget :)

<3

Kommentarer
Postat av: Hanni

Jag känner igen känslan Jannis:) Men det blir bra ska du se:)

2010-11-29 @ 16:27:08
Postat av: stina

Det kommer bli toppen det där vännen! Allt man gör går ju att förändra om man inte trivs liksom, men ni kommer ju trivas! och alltid är det nåt folk hemma liksom :) Jag har sjäv inte en aning vad jag vill göra eller vad jag vill bo, det är ett dilemma i sig! och inte har jag nåt hjärta att följa heller.. haha! så var glad och stolt du över att du vet vad du vill! puss <3

2010-11-29 @ 16:58:03
URL: http://vivalastina.blogg.se/
Postat av: Jannica

Vad ni är söta :) Tror jag är lite rädd för vuxenvärlden än, men det ska nog gå bra :P Och stina jag vet att det kommer att lösa sig för dig med, och vart du än bor ska jag komma och hälsa på :D puss

2010-11-29 @ 18:28:09
Postat av: cas

Det kommer bli super hörredu! Ni kommer nog få det riktigt bra med ny lya, ert hem!! :D

2010-11-29 @ 19:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0