Klappat och klart

Helgen gick, som jag redan visste, i en rasande fart.
I torsdagskväll kom Niklas hit, blev mest att flyttpacka.
På fredags morgonen gick vi upp för att baka pepparkakor, och ett helt lass fick vi ihop.
Sen bar det av till Märsta innan vi tog bilen till Malin/Mathias för att äta lite tortilla och
dricka glögg, före musikalen We will rock you. Och visst var den sevärd, men jag säger
nog som de flesta, konstig handling men bra musik!
Lilla-jul bjöd på julklappsshopping, så nu är alla klappade och klara, fotboll på O´learys
och en mysig lilla-jul middag och spelkväll hos Emelie och Andreas!
Lyckad helg må jag säga. Nyss åkte Niklas med en proppad bil. I veckan blir det förhoppningsvis
bio, sälja säng, packa, plugg, träning, ön på onsdag för att på fredag åka tillbaka för att flytta helt
och hållet. Nu längtar jag mest tills detta eviga packande är över och jag får fira i skövde för att
sedan ta julledigt på ön!





<3

Kommentarer
Postat av: stina

Vad mysigt det ser ut! :) kämpa på med packandet, snart är det klarrrt! jag längtar också till jullooooovet. hihi. puss

2010-11-28 @ 16:27:47
URL: http://vivalastina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0