Hey you.

I know, dålig med blogginlägg. Hur som helst, veckan på ön var hur bra som helst,
hann med massa jobb, två utgångar, träffa de underbaraste vännerna, inget plugg alls,
träning, familjemiddagar och niklasmys. I like it.

I söndags anlände Niklas, Sund och Erik till Väktargatan, fick höra det mesta om resan som
verkar ha varit toppen. Igår åkte de hem och jag fortsatte mitt liv med att vara pluggfri,
kollade in "min" och Emelies nya lägenhet, som inte var i toppskick, men nu ska det bli nya
tapeter och jag tror att jag kommer trivas när jag kommer och lånar soffan ;) Sen vart det
sushi/thaibuffé som mättade våra magar lite väl mycket och Emelie piercade örat, vidare vart
det tvmys. En bra måndag helt enkelt. Idag börjar återigen mitt liv med plugg och ikväll ska
jag testa på dans-fuego med A-M :)

Men just nu längtar jag mest till helgen och därpå kan onsdagen komma ganska snabbt tycker jag.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0